Administratief beheer voor vastgoed

Bij administratief beheer van uw vastgoed komt veel kijken. Er moeten contracten worden opgesteld, huurafrekeningen worden verstuurd en jaarstukken worden opgemaakt.  Ook moet u op de hoogte te zijn van allerlei wetten en regels en de wijzigingen die daarin plaatsvinden. Heeft u als vastgoedeigenaar geen tijd, of ontbreekt de juiste expertise om voor een correcte afhandeling van de administratie te zorgen, dan nemen we u deze taken graag uit handen.

Wat is onze succesformule voor administratief beheer?

Onze succesformule bestaat uit digitalisatie, uitgebreide software en expertise. Hierdoor kan administratief beheer hoogwaardig en zonder zorgen worden aangeboden. Of u nu 1 of 100 gebouwen bezit, er wordt gebruik gemaakt van dezelfde werkwijze. Waarbij u altijd de controle behoudt door de vastgoedmonitor. Hiermee kunt u 24/7 inzicht krijgen in de belangrijkste gegeven van uw vastgoed en beschikt u maandelijks over een gedetailleerd overzicht.

Wat levert administratief beheer van Gebouwonderhouden u op?

De juiste administratie helpt om belangrijke cijfers inzichtelijk te krijgen. Denk aan uw rendement, kosten en de verhuurbaarheid. Heeft u interesse in het waarborgen van tijd, financiële zekerheid en een effectieve exploitatie? Gebouwonderhouden is uw strategisch partner.

 

Administratief beheer voor vastgoed

Administratief beheer

ADMINISTRATIEF BEHEER
  • Factuuradministratie
  • Afrekenen servicekosten
  • Opmaken jaarstukken
  • Bewaken huurbetalingen
  • Registratie huurdergegevens
  • Inkoop beheer
  • Contractbeheer
Strategisch vastgoedadvies

Elk jaar investeren wij in marktonderzoek om binnen onze dienstverlening de toekomst van uw vastgoed te kunnen waarborgen. Zo beschikken wij over actuele kennis omtrent trends en ontwikkelingen voor uw vastgoed. Wij zetten graag een stap extra. Zo kunt u vrijblijvend het volgende verwachten binnen deze dienstverlening:

  • Jaarlijks advies op gebied van trends en ontwikkelingen.
  • Benchmark over huurprestaties t.o.v. de markt.

Uniek aan vastgoedbeheer van Gebouwonderhouden

partnerschap
  • Wederzijds partnerschap voor vastgoedbeheer.
  • Altijd één vast aanspreekpunt.
  • Administratief beheer voor vastgoed gebaseerd op vertrouwen, integriteit, passie en expertise.
Full service dienstverlening
  • Optimaal beheer van uw vastgoed.
  • Mogelijkheid tot aanvullende diensten. Denk aan projectbegeleiding bij onderhoudswerkzaamheden, het opstellen van een meerjaren onderhoudsplan of duurzame en energiezuinige optimalisaties.
Ontzorgen
  • Focus op wat echt belangrijk is.
Expertise
  • Gebouwen kennen voor ons geen geheimen.
  • Waarborgen van financiële zekerheid en effectieve exploitatie.
Online inzage
  • 24/7 inzage in de kerngegevens van uw vastgoed door onze onderhoudsmonitor.
  • Maandelijks een gedetailleerd overzicht.

Onze werkwijze

  • vastgoedmonitor

    Overdracht van uw vastgoedportefeuille naar onze online vastgoedmonitor. Door het digitaliseren van de administratie van uw vastgoed via onze vastgoedmonitor verkrijgt u 24/7 inzagen in de kerngegevens van uw vastgoed. Waardoor hoogwaardig en zorgeloos beheer kan worden aangeboden.

  • vastgoedbeheer

    Administratief beheer van Gebouwonderhouden waarborgt uw tijd, financiële zekerheid en een effectieve exploitatie.

  • Gedetailleerd overzicht

    Maandelijks ontvangt u een gedetailleerd administratief overzicht van uw vastgoed.

Vraag informatie over gebouwenbeheer aan

Contactformulier