Vastgoed beheer Utrecht

Heeft u interesse of wilt u meer informatie over vastgoedbeheer in Utrecht? Gebouwonderhouden gevestigd in Woerden onder de rook van Utrecht is dan graag uw lokale vastgoedpartner. Onze organisatie bevindt zich op minder dan 19 km afstand van Utrecht Centraal. Daarom zien wij Utrecht als een ideale werkomgeving om onze kernwaarde te kunnen realiseren binnen de dienst vastgoed beheer Utrecht. Gebouwonderhouden onderscheidt zich door het creëren van een wederzijds partnerschap met onze klanten, gebaseerd op vertrouwen, persoonlijke betrokkenheid en altijd één vast aanspreekpunt.

Onze merkessentie luidt dan ook:

“Partnerschap bouwt vastgoed”

Vastgoed beheer in Utrecht bij Gebouwonderhouden

De dienst vastgoedbeheer Utrecht bestaat uit technisch, commercieel en administratief beheer. Die zowel afzonderlijk als gezamenlijk kunnen worden afgenomen. Hierbij staan uw behoeftes en vastgoedambities centraal. Gebouwonderhouden ontzorgt door ervaring, specialisme en vertrouwen. Zo kunt u in onderstaande tabel per dienst precies zien, waarmee wij u kunnen ontzorgen.

Contact

Geïnteresseerd in meer informatie of een offerte? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Inhoud dienst

Alle vastgoedbeheer diensten kunnen optioneel of in zijn geheel worden aangevraagd. Wij denken graag met u mee over uw specifieke wensen en eisen.

full service vastgoedbeheer

ADMINISTRATIEF BEHEER
  • Factuuradministratie
  • Afrekenen servicekosten
  • Opmaken jaarstukken
  • Bewaken huurbetalingen
  • Registratie huurdergegevens
  • Inkoop beheer
  • Contractbeheer
COMMERCIEEL BEHEER
  • Verzorgen van verhuurtrajecten
  • Opstellen en afsluiten huurcontracten
  • Beheren van huurovereenkomsten
  • Beheren van huurdersrelaties
  • Adviseren in optimalisatie exploitatie
  • Voorkomen van leegstand
TECHNISCH BEHEER
  • Verhelpen storingen en meldingen
  • Onderhoudsmonitor
  • Bewaken MJOP
  • Periodieke inspectie
  • Voorbereiden en uitvoeringsbegeleiding planmatig onderhoud
  • Inkopen en bewaken onderhoudscontracten
  • Bewaken van en adviseren in onderhoudsverplichtingen huurders
Strategisch vastgoedadvies

Elk jaar investeren wij in marktonderzoek om binnen onze dienstverlening de toekomst van uw vastgoed te kunnen waarborgen. Zo beschikken wij over actuele kennis omtrent trends en ontwikkelingen voor uw vastgoed. Wij zetten graag een stap extra. Zo kunt u vrijblijvend het volgende verwachten binnen deze dienstverlening:

  • Jaarlijkse benchmark gebouwprestaties t.o.v. de markt.
  • Jaarlijkse trend rapport.
  • Aanvullend adviesgesprek.

Technisch beheer Utrecht

Goed technisch beheer zorgt voor waardevermeerdering en kostenbesparing in het beheer van uw object. Gebouwonderhouden ontzorgt u op het gebied van reparatie-, mutatie-, contract- en planmatig onderhoud. Zo bent u als vastgoedeigenaar altijd op de hoogte van noodzakelijk onderhoud en worden klachten voorkomen. Onze succesformule voor technisch beheer Utrecht begint met een onderhoudsplan (MJOP). Hiermee leren wij uw vastgoed en alle (technische) elementen écht kennen. Het plan dient daarnaast als rode draad voor het planmatig en contractueel beheer. Efficiëntie, schaalvoordelen, tevreden gebruiker(s) en optimaal vastgoed realiseren? Dan is de dienst technisch beheer iets voor u!

Voorbeeld offerte

Vraag vrijblijvend een voorbeeld offerte voor technisch, commercieel of administratief beheer voor uw object aan.

Onze USP’s

 

Partnerschap  

Gebaseerd op vertrouwen, integriteit, passie en expertise
Altijd één vast aanspreekpunt

Full service dienstverlening

Optimaal beheer van uw vastgoed
Onderhoudsplan – Projectbegeleiding – vastgoedbeheer – strategisch advies

Ontzorgen

Focus op wat voor u echt belangrijk is

Expertise

Gebouwen kennen voor ons geen geheimen
Meer dan 25 jaar opgebouwde kennis en ervaring

Online inzage 

24/7 inzage in de kerngegevens van uw vastgoed door onze vastgoedmonitor

Administratief beheer

Bij administratief beheer Utrecht van vastgoed komt veel kijken. Zeker als u meerdere gebruikers of objecten bezit. De succesformule van gebouwonderhouden bestaat uit digitalisatie, expertise en uitgebreide software. Deze aspecten hebben wij in onze vastgoedmonitor verwerkt om het administratieproces van vastgoedobjecten te optimaliseren. Als eigenaar heeft u altijd 24/7 toegang tot uw administratieve gegevens. Met de vastgoedmonitor kan het administratieve vastgoedbeheer hoogwaardig en zonder zorgen worden aangeboden. Altijd de zelfde werkwijze ongeacht u 1 of 100 objecten bezit. Heeft u al interesse gekregen in het waarborgen van tijd, financiële zekerheid en een effectieve exploitatie?

Prijsopgave

Geïnteresseerd in een schatting van de kosten voor het uitbesteden van het beheer van uw vastgoed?

Commercieel beheer

Tevreden gebruiker(s) van vastgoed zijn ook goede huurders. Zo staat huurdersrelatie  opbouwen binnen commercieel beheer Utrecht centraal, waardoor eventuele problemen of zelfs leegstand kan worden voorkomen. Ook wordt leegstand gereduceerd door het inzetten van ons uitgebreide netwerk en gerichte marketingactiviteiten. U als vastgoedeigenaar kan binnen het gehele verhuurtraject ontzorgd worden. Zo regelt Gebouwonderhouden ook de financiële administratie en contractbeheer voor uw vastgoed.

Waarom is Gebouwonderhouden uniek binnen het vastgoed beheer Utrecht?

Gebouwonderhouden positioneert zich als uniek vastgoedbeheerbedrijf doordat wij onze partners totaal kunnen ontzorgen. In de eerste plaats naar de behoefte voor vastgoedbeheer, zoals op deze pagina beschreven. Daarnaast is onze dienstverlening zo opgebouwd dat wij op het gebied van propertymanagement een vastgoedeigenaar totaal kunnen ontzorgen. Zo stelt Gebouwonderhouden (duurzame) meerjaren onderhoudsplannen op (MJOP) en voert  projectbegeleiding bij investeringsideeën, verbouwingen en onderhoudswerkzaamheden uit. Tot slot wordt er jaarlijks vrijblijvend advies gegeven aan onze partners aan de hand van ons trendrapport en een benchmark van de gebouwprestaties t.o.v. de markt.

Onze werkwijze

  • Onderhoudsplan

    Inzicht in de onderhoudsstaat van uw gebouw. Altijd een optimale planning voor onderhoud, reserveringen en investeringen.

  • Vastgoedbeheer

    Ontzorgen met commercieel, technisch en administratief beheer van uw vastgoed. Daarnaast wordt het MJOP bewaakt en het nodige onderhoud gepleegd.

  • Projectbegeleiding

    Ondersteuning bij investeringsprojecten en onderhoudswerkzaamheden vanuit het MJOP.