085-0704740
Gebouwonderhouden
  • DIENSTEN
    • Meerjaren Onderhoudsplan
      • Onderhoudsplan
      • Duurzaam meerjaren onderhoudsplan
      • MJOP actualiseren
    • Projectbegeleiding
    • Full service vastgoedbeheer
    • Technisch beheer
    • Commercieel beheer
    • Administratief beheer
  • WERK
  • NIEUWS
  • OVER ONS
    • Team
    • Ons profiel
    • Missie en visie
  • VACATURES
  • CONTACT
  • MELDING
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Vacatures2 / Servicedesk medewerker
Klooster Woerden

GEBOUWONDERHOUDEN

Servicedesk medewerker

Heb je graag de touwtjes in handen, werk je gestructureerd en vind je het leuk om de spin in het web te zijn? Ben jij geïnteresseerd in vastgoed en wil jij alle in en outs leren kennen van het beheren van een vastgoedportefeuille? Dan zit jij in deze rol als Servicedesk medewerker vastgoedbeheer helemaal op je plek! Je staat voor de kwaliteit die klanten van ons mogen verwachten én maakt de huurder blij door de meldingen die hij/zij doet met de gestelde urgentie op te volgen en te verhelpen.

In deze functie werk je nauw samen met de andere collega’s van het beheerteam om ervoor te zorgen dat de gebouweigenaar ontzorgd wordt.

EEN GAVE UITDAGING IN EEN DYNAMISCHE WERKOMGEVING

Jij bent als Medewerker servicedesk de verbinder tussen huurder, klant en leverancier. In dit dynamische speelveld zorg jij er dagelijks voor dat je het overzicht in de voortgang van nieuwe en lopende meldingen behoudt. Je begrijpt hoe vervelend het is als een ongewenste situatie zich voordoet of er ongemak ontstaat bij de huurder. Daarom zorg jij voor een juiste opvolging bij onze leveranciers en draag je bij aan het verhelpen van de melding binnen de gestelde urgentie. Je rapporteert aan de Coördinator Servicedesk.

HOE DOE JE DAT? 

Jij draagt mede zorg voor een cultuur van samen sterk. Het uitvoeren van het beleid en daarbij centraal stellen van onze klanten is waar jij goed in bent en waar jij jouw toegevoegde waarde ziet voor Gebouwonderhouden. Je denkt praktisch na, gaat geen uitdaging uit de weg en buigt problemen om naar oplossingen.

In de praktijk ben je verantwoordelijk voor:

  • Het beoordelen en afhandelen van storingen en reparaties;
  • Het onderhouden en versterken van de vertrouwensband met huurders, leveranciers en opdrachtgevers;
  • Het maken van afspraken met en contracteren van de juiste leveranciers;
  • Het controleren en aansturen van leveranciers;
  • Het beoordelen van aanbiedingen.

JOUW TOEGEVOEGDE WAARDE: 

  • Je bent een teamspeler met een klant- en servicegerichte houding;
  • Jij kunt duidelijk, maar vriendelijk communiceren met betrokken partijen;
  • Je kunt goed organiseren en plannen;
  • Jij bent in staat om gestructureerd te blijven werken in een hectische omgeving;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je vindt persoonlijke ontwikkeling belangrijk, neemt initiatief en maakt gretig gebruik van de kansen die je daarin worden aangeboden;
  • Minimaal een MBO4 opleiding, ervaring in de branche is een pré.
  • Je bent bekend met het werken in een CRM-systeem.

WIJ BIEDEN JOU

  • Salaris tussen € 2500 – € 3500 per maand bij voltijd dienstverband;
  • Kilometervergoeding;
  • Uitgebreid scholingsaanbod en mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling;
  • Een werkgever die jou en jouw kwaliteiten als medewerker waardeert;
  • Een baan bij een bedrijf in ontwikkeling waar jij en je functie mee mogen groeien en denken;
  • Persoonlijke waardering, een uitstekend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden; 

OVER ONS

De eigenaren van Gebouwonderhouden zijn Rick de Langen en Jos van Dam, ambitieuze ondernemers. Zij vinden sfeer en vertrouwen belangrijk binnen hun bedrijf, naar de medewerkers, de huurders en de opdrachtgevers van Gebouwonderhouden.

Rick en Jos voelen zich betrokken met de mensen en de wereld om hen heen. Daarom bedenken zij slimme, duurzame oplossingen voor gebouwen van morgen. Elke dag is het team van Gebouwonderhouden bezig met het strategisch beheer en onderhoud. Samen met het team zorgen zij dat de investering van onze partners rendabel, toekomstbestendig en duurzaam zijn. We creëren échte toekomstwaarde om daarmee bij te dragen aan een betere leefomgeving.

SOLLICITEREN

Heb je interesse in deze vacature? Dan is jouw sollicitatie in een paar minuten geregeld. Heb je vragen? Mail dan naar Lianne Verhagen; personeelszaken@gebouwonderhouden.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SOLLICITEREN
Lianne Verhagen
https://gebouwonderhouden.nl/contact/

Lianne Verhagen

HR Manager

Heb je vragen en/of wil je solliciteren? Neem dan contact met mij op.
085-0704740

Gebouwonderhouden

Contact

Gebouwonderhouden B.V.
Trasmolenlaan 5
3447 GZ Woerden
085-0704740
info@gebouwonderhouden.nl

Rabobank NL16 RABO 0328.0213.69
t.n.v. Gebouwonderhouden
BTW NL863385400
KVK  84813172

Informatie

Home 
Ons profiel
Missie en visie 
Algemene voorwaarden
Colofon
Disclaimer
Privacy & cookies

Vastgoedbeheer

Full service vastgoedbeheer 
Vastgoed beheer Utrecht
vastgoed beheer Rotterdam
vastgoed beheer Amsterdam
vastgoed beheer Nieuwegein
Technisch beheer 
Commercieel beheer 
Administratief beheer 

Projectbegeleiding

Projectbegeleiding
Bouwbegeleiding
Bouwbegeleiding & advies
Projectmanagement vastgoed
Bouwadviesbureau Utrecht
 

Onderhoudsplan

Meerjaren onderhoudsplan
Duurzaam meerjaren onderhoudsplan
Meerjarig onderhoudsplan Woerden
MJOP Utrecht
MJOP Rotterdam
MJOP Amsterdam
MJOP opstellen 
Duurzaam onderhoudsplan 
Onderhoudsplan

 

 

© Gebouwonderhouden 2010 - 2023 - Webdesign OnlineCreators
  • X
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Vimeo
Scroll naar bovenzijde
COOKIES
Gebouwonderhouden.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technieken voor het opslaan en/of openen van informatie op deze website voor functionele en analytische doeleinden. Een overzicht van de cookies vindt u hier: hier

Door op "Akkoord" te klikken, ga je hiermee akkoord.
AFWIJZENACCEPTEER ALLES
COOKIES

Privacy Overview

Deze website maakt gebruik van diverse cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u door de website navigeert.
Functioneel
Functionele cookies helpen om bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van onze website via sociale mediaplatforms en het verzamelen van feedback.
Performance
Performance cookies worden gebruikt om de prestaties van onze website te begrijpen en te analyseren. Dit helpt ons bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor u als bezoeker.
Statistieken
Gebruikersstatistieken worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met onze website. Deze cookies helpen o.a. bij het verstrekken van informatie over: het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, se bezochte pagina's, enz. Op deze manier kunnen wij onze website beter afstemmen op de behoefte van de bezoekers.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies zijn nodig om onze website goed te laten functioneren. Deze cookies zorgen o.a. voor basis- en beveiligingsfuncties.
OPSLAAN & ACCEPTEREN