De Onderhoudsmonitor voor vastgoedbeheerders

De Onderhoudsmonitor is een communicatiemiddel dat ondersteunt in het beheren van gebouwen. Het geeft de beheerder de mogelijkheid om snel te communiceren en informatie te delen met bewoners, gebruikers en uw (vaste) onderhoudsbedrijven. Wilt u worden geadviseerd in betrouwbare onderhoudsbedrijven?

In de Onderhoudsmonitor zijn de betrouwbare onderhoudsbedrijven in uw regio geselecteerd. Ook uw Onderhoudsplan (MJOP) kunt u op eenvoudige wijze beheren. Laad uw huidige MJOP met de import-functie in of maak uw eigen onderhoudsplan aan en schuif in het systeem met de jaren van uitvoering. Is het volgens uw plan tijd voor actie? Dan krijgt u hiervan een melding!

Ook de documentatie van uw gebouw en onderhoudsprojecten beheert u in de Onderhoudsmonitor. Dit zijn gegevens zoals garantiecertificaten, onderhoudsgegevens, bouwtekeningen en gemaakte afspraken met bewoners, gebruikers en onderhoudsbedrijven. Zo behoudt u het overzicht op de uitvoering van de werkzaamheden.

HOE ZIET DE ONDERHOUDSMONITOR ERUIT?

Een overzicht van de functionaliteit van de OnderhoudsMonitor.

VOORDELEN

  • Ideaal voor beheerders
  • MJOP centraal vastgelegd
  • Meldingen voor onderhoud
  • Contact met uw onderhoudsbedrijven
  • Centraal en overzichtelijk
  • Actueel dossier
  • Overal toegankelijk
  • Eenvoudig over te dragen
  • Directe communicatie met bewoners
  • Privacy van alle partijen gewaarborgd
  • Veilige opslag
  • 24/7 bereikbaar

ABONNEMENTEN

  • Gratis
    Gratis
  • 1 gebruiker/account
  • Gratis
  • Eigen profielpagina
  • Centrale document opslag
  • Direct contact met onderaannemers
  • Uploadmogelijkheid van professionele MJOP
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Standaard
    14,95 per maand
  • 1-10 gebruikers/accounts
  • 1e maand gratis
  • Eigen profielpagina
  • Centrale document opslag
  • Direct contact met onderaannemers
  • Uploadmogelijkheid van professionele MJOP
  • Melding bij onderhoud
  • Volledig ingerichte digitale werkomgeving 
  •  
  •  
  • Extra
    Op aanvraag
  • 10-100 gebruikers/accounts
  • 1e maand gratis
  • Eigen profielpagina
  • Centrale document opslag
  • Direct contact met onderaannemers
  • Uploadmogelijkheid van professionele MJOP
  • Melding bij onderhoud
  • Volledig ingerichte digitale werkomgeving
  • Technisch, financieel en/of bestuurlijk VvE beheer.
  • Download de Brochure >